Hogyan intézzük banki ügyeinket az otthoni fotelünkből?

Hogyan intézzük banki ügyeinket az otthoni fotelünkből?

2018. 09. 10.
Ezt az összefoglalót több, mint hat hónapja készítettem. Az összefoglalómban szereplő információk a megjelenéskor természetesen pontosak voltak, de mára a jogszabályi változások miatt módosulhattak. Kérem, ellenőrizze a téma megjelenését a friss posztjaim között is!

Ma már fel sem kell állnunk a fotelünkből ahhoz, hogy gyakorlatilag minden banki ügyünket online, kényelmesen és biztonságosan elintézhessük. Nyugdíjasként különösen fontos a kényelem, a biztonság és az egyszerűség - a pénzügyekben is.

K Küldés K Nyomtatás

 

Ha nem akar lemaradni a nyugellátásokat érintő fejleményekről és lehetőségekről, iratkozzon föl a NyugdíjGuru News ingyenes heti hírlevelére!

 

Korábban is említettem azt a tapasztalatomat, hogy nőni látszik nyugdíjas olvasóim körében a pénzügyi tudatosság. Ennek egyik fontos jele, hogy pénzügyeik intézésére – s annak előfeltételeként a nyugdíjukat fogadó bankszámla vezetésére – a lehető legjobb szolgáltatást a lehető legjobb ár-érték arányban nyújtó bankot kívánják választani, s ennek érdekében egyre inkább törekednek a megbízható információk összegyűjtésére, mielőtt döntenének valamelyik bank mellett.

E döntés megkönnyítése érdekében hadd osszam meg az én személyes tapasztalatomat is. Annál is inkább, mert az egybecseng  az egyik legtekintélyesebb banki összehasonlító portál véleményével, amely szerint rendkívül kedvező ár-érték arányon nyújt kiemelkedő banki szolgáltatásokat az én számlavezető bankom, a Gránit Bank. Ráadásul a szolgáltatások igénybe vétele is nagyon kényelmes (ezt is minden tekintetben alátámasztja az én személyes tapasztalatom).

Nem véletlenül ez az a bank, amely digitális bankként határozza meg önmagát – vagyis nem arra törekszik, hogy méregdrágán minél több bankfiókot létesítsen és tartson fenn, hanem arra, hogy a nap huszonnégy órájában minél könnyebben és minél olcsóbban elérhető legyen mindenki számára, bárhonnan is szeretné a bankügyeit intézni.

A kisebb településeken élő kedves olvasóim különösen örülhetnek egy ilyen lehetőségnek, hiszen nekik még a legközelebbi bankfiók is messze lehet – nem úgy, mint a saját számítógépük, laptopjuk, tabletjük vagy okostelefonjuk, amelyekről a mindennapi bankügyeiket könnyedén intézhetik a Gránit Bank révén.

Így aztán fel sem kell állnunk a fotelünkből ahhoz, hogy gyakorlatilag minden banki ügyünket online, kényelmesen és biztonságosan elintézhessük.

Nem kell elzarándokolnunk semmilyen bankfiókba, és főként nem kell ott sorszámot szorongatva hosszasan várakoznunk.

Éppen ellenkezőleg: akár negyedóra alatt számlát nyithatunk vagy bármi egyéb bankügyet elintézhetünk az otthoni legkényelmesebb fotelünkben ücsörögve.

Ezt teszi lehetővé a Gránit VideóBank szolgáltatás!

A VideóBank például a számlanyitáskor minden dokumentumot kitölt az ügyfél helyett, akinek elég mindössze nyolc személyes adatát megadnia és nulla forintos számlavezetési díj mellett már meg is nyitják számára a Helló Gránit számlacsomagját. Érdemes kipróbálni mindenkinek, aki bármilyen okból új bankot keres vagy akár először szeretne önálló bankszámlát nyitni.

Ha nem a VideóBankon keresztül, hanem inkább más online módon, esetleg személyes találkozó keretében, de mégis akár a saját otthonában szeretné megnyitni a bankszámláját, a Gránit Bank erre is kedvező lehetőségeket kínál, amelyekről érdemes elolvasnia ezt az összefoglalót (egy banki partner személyes kiszállásának persze lesz némi költsége, ezt a bankszámla-hirdetményben megtalálja, de ha ezt a költséget is szeretné megspórolni, akkor használja a VideóBankot a számlanyitáshoz is).

S miért fontos egy kényelmes bankszámla? Például azért, hogy ne kelljen a postásra várnia a nyugdíja kézbesítésekor, hanem a nyugdíja azonnal megjelenjen a bankszámláján, amint a nyugdíjfolyósító elutalta!

 

K Küldés K Nyomtatás
Kérem, várjon... Kérem, várjon...